Het jaar is bijna rond

31 mei 2015 - Sydney, Australië

Het eerste jaar met ons allen in Australie is bijna rond. Dan hebben we ´alles´ samen 1 x meegemaakt: alle feestdagen, de jaarwisseling, zomer en winter. Zijn examens gemaakt en gehaald, soms met een teleurstellend, vaak met een mooi resultaat. Zijn er successen geboekt en frustraties overwonnen. Zijn er sporten opgepakt, wordt er (veel) verloren en (soms) gewonnen. Nieuwe gewoonten zijn opgepakt en 'sleep-overs' met vrienden zijn nieuwe hoogtepunten. Nieuwe vrienden zijn gevonden en het contact met de oude vrienden uit Nederland is vaak levend gebleven. Nieuwe hobby's zijn ontdekt. Nog steeds zijn we niet volledig gewend aan ons nieuwe leven, nog steeds delen we onze verbazing over voor Aussies gewone dingen en genieten we van voor Aussies gewone dingen. En waarschijnlijk zullen we dat blijven doen, kaaskoppen die we zijn.

Het is een jaar van hard werken geweest en van hard genieten. Een prachtig, samenbindend en levendig 'vivid' jaar!

Het is ook weer bijna tijd voor een volgende vakantie, voor het eerst terug naar Nederland. Waar de vorige vakantie bij ons nog tot gemengde oordelen leidde zijn we nu unaniem: Yeah tot binnenkort!

Cheers, Paul

1. Ed en Bar:
    31 mei 2015
    Vanuit Nederlands ook een unaniem:
    "Yeah, tot binnenkort!"
    De balletjes wachten geduldig in ons vriezertje.... ;)
  2. Martine:
    31 mei 2015
    Vakantie in eigen land en in jullie eigen huis, dat wordt weer een bijzondere ervaring . Leuk dat de hele familie er zo naar uitkijkt! En gewoon WiFi hier hoor, dus daar hoeven de kids zich geen zorgen over te maken. See you all soon!