Visum is binnen

10 januari 2014 - Nieuw-vennep, Nederland

Sinds een week hebben we geen ochtendkrant meer. Het voordeel is dat er geen discussie is over wie het sportdeel leest, Rick of ik (Rick dus). Een groot nadeel is wel dat ik bij het ontbijt dan opeens niets meer te doen heb. Maar daar is al vrij snel een nieuwe routine voor gevonden. Dankzij het tijdsverschil van 10 uur is mijn mailbox iedere ochtend 'lekker vol' met berichten vanuit Australië, waarom wachten tot 9.00 uur om die door te lezen?

Vanmorgen zat daarin een heel mooi bericht: per vandaag heeft de Australische overheid besloten om mij én het hele gezin de zo gewenste toestemming te geven om in Australië aan de slag te gaan! Ik vertrek (uiterlijk) volgende week vrijdag en zal dan op 20 januari eindelijk ons kantoor in Sydney binnen lopen. Gelukkig is van uitstel geen afstel gekomen, we gaan een spannende en emotionele week tegemoet.

1. Femmy:
    10 januari 2014
    Wat weet je je boodschap weer mooi te brengen, dat van die Australische overheid enz. Fijn voor jou dat je nu echt kunt vertrekken en in Australië aan de slag kan! Wordt wel afscheid nemen ;-(
    Tot morgen!!
  2. Edith:
    10 januari 2014
    Aftellen is begonnen ; geniet (extra) van elkaar de komende dagen !
  3. Femke:
    10 januari 2014
    Paul, dat wordt hier aan het ontbijt vechten wie het eerst jouw blog mag lezen :-) veel plezier daar en houd ons op de hoogte!
  4. Netty de Haas:
    Countdown!
    We gaan je volgen.
  5. Carola bus:
    11 januari 2014
    snik snik snik
  6. Mel surink:
    11 januari 2014
    ik ga je missen oom paul!!! :(
  7. Karin Kruidenier:
    12 januari 2014
    Nou zeg. Dan wordt het nu echt. Succes deze week.
  8. Leendert:
    14 januari 2014
    Ik wens jou en voor straks ook je gezin een ontzettend mooie tijd down under!!!
    Wij zijn "net" terug maar hebben eigenlijk een soort heimwee naar Australie. We gaan jullie daar dan ook zeker een keer opzoeken in de toekomst. Tot dan!

gr,

Leendert.
  9. Dirk:
    15 januari 2014
    Lees net dat Australië gebukt gaat onder extreme hitte. Ik hoop dat je voldoende shirts en shorts meeneemt Paul! Ik wens je een hele goede reis en een goede start toe! Heel veel plezier!