Een nieuw thuis

22 juni 2014 - Sydney, Australië

Het is meer dan 5 maanden geleden dat ik van huis vertrok. En over 5 dagen ben ik weer terug. Voor een week, en ik zie daar enorm naar uit. Om vrienden weer te zien en familie. Vooral ook om eindelijk, eindelijk, weer bij mijn gezin te zijn. Terugkijkend is de tijd enorm snel gegaan en is er ongelooflijk veel gebeurd. Ik vond het vaak ook erg leuk om een korte impressie van wat ik gedaan had/ meemaakte aan het internet toe te vertrouwen. Jullie reacties op de blog, via de mail of Skype vond ik overigens nog leuker.

In die 5 maanden ben ik me hier thuis gaan voelen, hoewel er nog steeds veel dingen zijn waarover ik me verbaas. Genoeg thuis gaan voelen om er alle vertrouwen in te hebben dat het ook voor de anderen gaat gelden. Met schooluniform en al. Hoe dat zal gaan is voor een volgende keer, voor nu: dank voor alle reacties, blijven doen!

cheers, Paul

1. Niels:
    22 juni 2014
    Paps wij kunnen ook niet meer wachten wij kijken er naar uit je te kunnen ophalen het is nu wel heel stil thuis ook nog eens zonder emma nu Rick nog.
  2. Jp:
    22 juni 2014
    je bent je leven waarschijnlijk ook niet meer zeker na dubbele winst op australie in de laatste week. Gelukkig hebben de heren hockeyers wel de winst gepakt anders mocht je niet eens mee teugkomen :-).
    Ik kijk ook uit naar volgende week. Nog even volhouden.

Jp
  3. Dirk:
    22 juni 2014
    Nou Paul, ook wij hebben er alle vertrouwen in dat jullie samen een hele fijns tijd tegemoet gaan! Maar we vinden het ook super om het hele gezin volgende week nog eens te zien!!! Eens horen of jij al een beetje een Aussie accent hebt gekregen!
  4. Leendert:
    22 juni 2014
    Geniet ervan Paul, 't zal een drukke week worden denk ik...
    Suc6 en veel plezier!
  5. Ed en Bar:
    Hoi Paul,
    Wij kijken er ook naar uit lekker met jou bij te kletsen! Tot volgende week!
    Liefs, Ed&Bar
  6. Edith:
    23 juni 2014
    Dag Paul,
    alvast een goeie vlucht naar NL gewenst. Ik weet nog goed dat ik in Canada studeerde en terugkeerde naar Montreal na een vriendin te hebben bezocht in de VS. Landen op Montreal voelde als thuiskomen (inmiddels woonde ik daar 5 maanden) om de volgende dag naar NL terug te vliegen.. naar huis...
    De verwarring van dat moment kan ik nu nog herbeleven.
    En het geeft ook een kick om je elders op de wereld thuis te voelen. Althans, vind ik dan.. komt vast omdat ik zelf ook niet heel erg vast zit aan NL.
    Geniet van het weerzien en maak er een paar mooie laatste dagen van in Nieuw-Vennep.. En dan als gezin Down Under.. super!
    Hartelijke groet, Edith
  7. Erik:
    23 juni 2014
    Hoi Paul,
    5 maanden zijn inderdaad voorbij gevlogen. Diep respect hoe je het allemaal aanpakt daar down-under.
    Hier in het pittoreske Nieuw-Vennep was het erg stil langs de kant van het hockeyveld en ik zal er ook nooit aan kunnen wennen. Jouw beroemde woorden: "deze wedstrijd ga ik helemaal niets zeggen" spoken nog steeds in mijn achterhoofd. En ook ik houd het maximaal 2 minuten vol... Ik gun jouw het alle geluk van de wereld met je gezin maar het is wel jammer dat je ze meeneemt... Met Ingrid was het erg gezellig langs de hockeyvelden. Dus dat gaan we ook missen en het temperament van Emma al helemaal. Kortom het wordt rustig(er) op de hockey.
    Goede reis naar thuis deze week en geniet nog even van het prachtige Nieuw-Vennep. Daar kan echt geen plaats tegenop...
    Groeten,Erik