Geen woorden maar plaatjes

10 januari 2016 - Sydney, Australië

Ik zal het kort houden deze keer. Terwijl de helft van Nederland de afgelopen week plat lag vanwege ijzel, het westen van dit mooie Australië werd geteisterd door bosbranden en hier in Sydney in minder dan een week bijna een halve meter regen is gevallen probeer ik wanhopig mijn foto's te ordenen van de vakantie in New Zealand. Onbegonnen werk, het zijn er teveel en ze zijn te mooi. Vind ik. Dus in omgekeerde volgorde een impressie van waarom het niet voor niets is dat New Zealand home was voor Lord of the Rings. Wij begonnen in Queenstown en reisden direct door naar Wanaka/ Lake Hawea en vervolgens Twizel (Mount Cook & Lake Tekapo) en Te Anau (hoera, Kerst en de Sounds, niet 'of music' maar Milford and Doubtful) en weer terug naar Queenstown. De foto's zijn andersom en als je het de kinderen vraagt was Queenstown wel genoeg geweest. Hoewel, New Years eve daar was zo 'saaaaaaaaaaaaaaai'. Lag niet aan Queenstown overigens, maar aan de ouders.

Ik wens jullie allemaal het beste voor 2016 toe, God bless you.

cheers, Paul

1. Leendert:
    10 januari 2016
    Mooi hoor Paul & fam. En wat een avontuur is het toch... En dan te bedenken dat wij er bijna hadden gewoond, in NZl. Zo leuk om jullie een beetje te kunnen volgen op deze manier.
  2. Jp:
    10 januari 2016
    Wat een heerlijk avontuur. 1 groot feest. Ik zie ook indrukwekkende kuitspieren Paul! Ziet er professioneel uit :-)
  3. Martine:
    10 januari 2016
    Wat een prachtige plaatjes! En een super leuk familiekiekje met de zelfontspanner, Marcel zijn favoriete bezigheid op vakantie; een goede steen zoeken voor een familiefoto. Hij is trots op jullie . En dan die twee devils echt super stoer van ze!
  4. Femmy:
    11 januari 2016
    Fantastisch, zo mooi!!
  5. Jessica Langendam:
    18 januari 2016
    Wouw! Wat een mooie indrukwekkende foto's. Daar krijgen wij in Nederland wel een ontzettende mooie glimlach van op ons gezicht.
    Blijf genieten! En vooral van elkaar!
    Liefs uit het zeer koude Boskoop